HurremSultannn bende hamileyken iki kez bayıldım ilkinde gidip geldim ….diğerinde ayaktaydım kv bana birşey oluyor dedim balkona çıkmıştım nefes almaya allahtan arkamdan gelmiş nefes alıp verdiğimi hatırlıyorum gerisini hatırlamıyorum yere düşerken hemen tutmuş daha sonrada kitlenmişim zorla ağzımı açıp parmak atmış iki üç kez onun parmak atmasıyla bilincim yerine geldi kusarak ayılmıştım… bi doktora görünün bence benim tansiyon aniden düşmesinden kaynaklıydı