selimhankerem mervee345 bizim geldiğimiz şehirde ev sahibinin kendisşnin vardı bırak dedik yok dedi kendi evime takacam götürdü bizim vardı kendi evşmizden getirip taktık mecbur eskiden ev sahibi takardı ama artık onlarda takmıyolar
yavrupotuncek mervee345 amiin gerçekten deprem bölgesinde mi oturuyorsunuz o kadar pahalı çünkü bende deprem bölgesinde oturuyorum ver evlerr o kadar yuksekki