Csmnsd o kadar aynı şeyleri yaşamışız ki bende alamadım kucağıma kordon dolanmıştı zaten tek kat, kolumdaki serum çıkmış deri altına akmış kolum balon gibiydi, sol kaburgamda da hala ağrı var nasıl bastılarsa bugünümüze şükürler olsun yine de, ama hala ne Doğum aklımdan tam çıktı nede en ufak bişeyde acaba Doğumun etkisi mi diye sorgulamalarım