immos bende suni sancıyı on saat çektim çok zordu benmde, dikişlerimde hiç geçmeyecek gibiydi oturamıyordum tuvaletim gelmesin diye dua ediyordum, batma yanma oluyordu, dikişlerim oldupu bölgeyi kuru tutmaya özen gösterince daha çabuk geçti şuan iki aylık kızım, tamamen geçti ama dediğin gibi sanki bazen dikişlerin olduğu yer sızlıyor gibi. Ama dedikleri gibi zamanla o da geçicek inşallah☺️