Helbetyakalayamambeyefendi Musmutlumu evet asiri guzel bi elbise siparisi verdim gecen sene. Bi geldi alakasi yok kumasi bile. İade etmedim ugrasmak istemedim ama hayal kirikligiydi
Helbetyakalayamambeyefendi Musmutlumu trendyolda vardi pek elbise yok. Kendi sitesinden aldim ama maalesef hayal kirikligiydi. Belki sansiniza fotodaki gibi gelir bilemiyorum
asrinhatasi Musmutlumu ikisi de değil. 1.nin modası geçti bence. 2.si de basit geldi elti düğünü için daha kuzen ya da uzak akraba düğününe olur gibi. Başka seçeneğiniz var mı?
usenmedimyaptimbirvelet asrinhatasi katılıyorum güpür modası çoktan geçti ikinciside elti konumuna göre çok basit biraz daha şık olabilir
D_deniz Musmutlumu 2.si çok hoş ama ayakkabıyı önleri açık sade tercih edin çanta hareketli olabilir. Saç da topuz olmasın salık bir model yapılsın dağınık
sahrabalam2 Musmutlumu bu butıkten iki defa elbise aldım kumaşı berbat mankende duran tok kumaştan asla değil . Naylon berbat umarım sizin güzel gelir ama ben montana olanı beğendim