ZeydsMom Musmutlumu 2 de guzel ya . Bebekle 2 daha rahat olur ama. Secim etmesen ikisini de alsan ortaya karisik giyersin🤣
ysmnabd Musmutlumu 2. Daha güzel ama etek kısmının üçgen gelmesi hoş olmamış onu terzi düz kesse çok hoş model çocukla da rahat edersiniz
pembikmom Musmutlumu üzgünüm ikisi de değil renk zaten hiç değil eltinin düğününde hiç siyah giyilir mi kız
ZeydsMom Musmutlumu evet. Siyah asil bi renk. Nereye koysan yakışıyor. Ben düğünde falan renkli giymeyi sevmiyorum genelde siyahdan yanadır tercihim.
pembikmom Musmutlumu yani bilemedim ay cıvıl cıvıl olmak yerine siyah ben tercih etmezdim tamam siyah çok güzel asil bir renk bende çok seviyorum ama eltimin düğününde giymezdim yine de sizin tercihiniz
erdyagmur Bence ikisi de güzel değil yani.ben tercih etmem ama illa birini giysem 2. Olurdu daha modern 1. Artık yüzyıldır var gibi çok demode oldu
pivpivpivahmedmuhsin Musmutlumu Kesinlikle bu. Çok şık ve zarif. Diğeri biraz fazla hareketli. Ben sevemedim. 🌸
ayseee_ Musmutlumu kilonuza göre seçmelisiniz bence yani eğer zayifsaniz ilk resimde ki çok hoş durur ama eğer kilonuz varsa birazda olsa bel kısmından dolayı ilk elbise hoş olmaz iki daha güzel durur
LavininAnnesii Musmutlumu 2sinden birini seçeceksem 2.yi seçerdim Ama daha güzel seçenekler de olabilir sanki🌸