Kelebek-5 oğlumda 5 ekim 🥰 gece uykusu hariç harfi harfine aynı. Gündüz tam uyutup yatırıyorum. Diyorum ki bi işin ucundan tutayım. Aradan5-10 dk geçiyo hissediyo sanki iş yapıcağımı uyanıyo. sanki hiç uyumamış gibi kafayı yiyorum 🤦🏻♀️Nolucak böyle inan hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️