Kızım tam 3 ay 4 günlük ama çok aksileşmeye başladı gün boyu hiç uyumuyor gece 3 lere kadar ayaktayız sabahtan beri. Sürekli kucakta gezmek istiyor yatmıyor da iştahıda yok aşırı sebepsiz aglamaları hep bi huysuz bir gülüyorsa iki ağlıyor bu dönemde böyle olan var mı ?