Meri-Mel kışın soğuk sıcak farkından da oluyor , o odada ısıtıcı vs var mı yanan bişi .. cam kenarları nemli oluyor mu soğukta… bunun için özel boyalar var , içeriden yalıtım yapılabilir , birde cam kenarları tekrar geçilir boşluklar.. ama genel olarak evde kışın ortalama bi sıcaklık odalar eşit olursa daha iyi.