Zmrfdn Simayelif iyi dayanmışsiniz 11 ay . Benim sütüm çok az o yüzden kendi sutumle besleyemiyorum mamayla onuda sevmiyor işte. Yapacak bir şey yok bizim bebislerde böyle .
Zmrfdn nanelisekerr_ mesele biberon değil ki şu koyuyorum biberona suyu içiyor ama mama olduğunu anlayınca asla içmiyor.