Bebeğim 6 aylık 1.5 aylıkken memeyi bıraktı tutmadı bir türlü biberon desen onuda tutmuyor aksama kadar başında a bekliyorum resmen mamasını içsin diye ben çok yorulduum ya keşke biberon tutsa ben rahat etsem artık aksama kadar hiç vaktim yok sürekli ona mama vermekle ugrasiyorum hiç iştahı olan bir bebek değil ben vermezsem asla aç olduğu için ağlamaz saatlerce onu ac biraktim belki içer diye yok istemiyor ne yapacağımı bilmiyorum çok yoruldum eşimin aileside sürekli yok sen alistirdin bilmem ne görümcem zaten sürekli arayıp psikolojik olarak beni mahvediyor 😭 ben çok yoruldum ben böyle olsun istemezdim