svncgldgn bugün itibari ile 38 günlüğüz 29 günlüktü sünnet ettirdim. Sünnet esnasında ağladı sünnet sonrası ilk bir saat baya baya ağladı ama sonrasında hiç bsey yok gibiydi. Verdiği kremi hâlâ kullanıyorum. Bir ayda hiç bsey kalmaz dedi doktorum ne dikiş ne bsey. Smdi gayet güzel bir şekilde altını değiştiriyorum kremini sürüyorum asla huzursuzlanmiyor. Bende çok korkmuştum ama inan hiç öyle değilmiş. Ve o anı gördükten sonra iyi ki hemen yaptım dedim. Nasıl kiyiyorlar okul çağında yaptırmaya falan die düşündüm ya. Bence şahsi düşüncem herkes en erken şekilde yapmalı ❤️🙏 şimdiden hayırlı olsun, geçmiş olsun 🙏❤️