Meryem9621 benimki 32 aylık oldu. Öğretmenine sordum kreşte geçtigimiz cuma, anormal bir durum yok sonucta konuşuyor kendini ifade ediyor dedi. Sonra ben ara sıra adın ne diye sorup cevabı vermediği için kendim cevap veriyorum ama bunaltmadan bide arada babasına soruyorum senin adın ne diye babası da bana soruyor o şekilde. Sıkmadan bunaltmadan öğretmek lazım inat ederlerse bu süreç uzar çünkü:)