Kızlar kızım 3 yaşında her kelimeyi söylüyor, konuşuyor, kendini ifade edebiliyor ama gel gelelim biri adını yaşını sordugu zaman far görmüş tavşan gibi kalıyor bu seferde insanlar bana bakıyor bi sorun mu var acaba diye halbuki biraz yanında dursalar herşeyi konuşuyor ifade ediyor 🤷🏻♀️ varmı aynı durumda olan ne yapmalıyım 😑