doga112 tesekkurler. Size de gecmis olsun. açıkçası bir doktor önerdiler baya ona da gitmeyi düşünüyorum. Içime iyice sinmeden yaptırmak istemiyorum çok fazla şey çıkarttılar baktığımda çocuğumun ağzında o azıların ortasındaki siyahlık dışında hicbir şey yok en ufak şekilde bi sürü dolguluk diş çıkarttı listede. saçma gereksiz geldi bana. O yüzden emin olmak istiyorum açıkçası. Önerilen doktora gidip konuşacağım bir de bakalım o ne diyecek karsilastiracagim