Tosbikkkk Merhaba şimdi görüyorum, diş fırçalama konusunda pek kötüydü.
Şimdi kendim düzenli olarak dişlerini fırçalıyorum.
Dişlerini yaptırdıktan sonra düzenli fırçalatmaya başladı yani. 4yaşa yakın Alt azı dişleri çürümüştü ve azının yanındakiler, 1 kanal tedavi oldu kalanı normal dolgulu oldu, kanal tedavi olan dişindeki çürük ilerlemiş ağrı yapmıştı şişip ve antibiyotik kullandık tedavi öncesi .
O kadar çabuk ilerliyor ki çürük . Bir dişi çürüdü önce hemen ardından diğerleri çok hızlı ilerliyor çürükler. O yüzden zamanında yapılması gereken dişleri varsa yaptırın yoksa ağrı yapıyor 🙋🏻♀️