Yigitahmedim Fkiklim bende hemşireden azalmadigini duymuştum benim fark yok ama bazı anneler olduğunu söylüyor olabilir de tabi
Fkiklim Yigitahmedim bende sordum aynısını dedi ama sunu düşünüyorum ben adet döneminde cok şişkinlik yaşarım cok ödemim olur vucudum su tutuyo ondan olabilir diye hamileyken de aşırı ödemli idim
Fkiklim Mom9 ben hemen oldum malesef 😬 olmamak isterdim bide benim cok agrılı olurdudogum yaptım gene aynı🙄
neslimmms malesef bende adet oldum ve çocuğum bi kaç emip bırakıp ağlıyor süt gelmiyor sanirsam baya azaldı. kanamam cok malesef ondan sanirsam