Ygtek biz de bugün 5 aylık olduk, henüz başlamadım biraz daha beklemek istiyorum. Yoğurt için hangi sütü kullandınız ve nasıl mayaladınız acaba merak ettim, yardımcı olursanız sevinirim. 2 hafta sonra doktora gidecegim bakalım başlatır belki bizi de ek gıdaya ve tadimlara