Ygtek Bizimki 10 Ağustos doğumlu,ben yaklaşık 1 ay önce tattırmaya başladım.çünkü ne yesem ağzını açıyordu,yemek istiyordu.Ben de hazır olduğunu düşünüp başladım.ilk oğlumda 6 ay bitmişti,o zamana kadar hiçbir şey vermemiştim.Bence bebekler kendileri belirliyorlar her şeylerini.