Raife03 bebeğiniz kaç kilo doğdu? Benim bebeğim 3130 doğdu sadece mama ile besleniyor 7.5 aylık 6 aylıkken 6.5 kiloydu. Doktor normal dedi minyon bi bebek olacak dedi anne baba genetiği de önemli. Bi dönem bana da zayıf geliyordu mama ile beslenen bebek boğum boğum olmalı diyordum ama demek ki fos kilo yapmıyor olması gerektiği gibi ilerliyor dedi arkadaşım o zaman dank etti diyebilirim. Eğer sağlıklıysa boşverin kilo da iyi bi şey değil. Aşırı kucakçı bi bebek oldu ayrılık kaygısı dönemine girdik kilolu olmadığı halde kollarım kopuyor iyi ki böylesin bi de boğum boğum değil diye üzülüyordum öyle olsan nasıl taşıyacaktım seni diyorum bebeğime 😁