Raife03 Bebeğim 3,5 aylık kilo alımı çok az 5450 kg hala ne yapmam lazım. Yemek yemek istemiyor sadece mama ile besleniyor
Aslancoo Raife03 yemek yemek istemiyor derken zaten ek gıda için çok erken bir süreç. Emmek mi istemiyor acaba
gde3845 Raife03 3 buçuk aylık bir ne yemeği yiyecek ???Hangi yemeği yesin Adana Urfa???anne sütü yada mama içer o ayda bir bebek…Kilo alımı için mama miktarını arttırabilirsin yada mama değişikliği
Kadifemsii Raife03 daha sık ama daha az beslemeyi denediniz mi . Mesela 3 saatte 200 cc yerine her 1.5 saatte bir 100 cc gibi . Miktar ne olmalı bilmiyorum aklıma gelen bu oldu
gde3845 Raife03 öyle yazınca ben yanlış anladım kusura bakmayın 😌az ve sık deneyin biberon reddi oluyosa şırınga veya kaşıkla dene birde böyle yap belki iyi olur aptamil prosyneo iyi bir mama kilo alımı için istersen onu dene normal aptamil gibi değil
ahs648_ Raife03 benim kızımda anne sütü almıyor sadece mama kullanıyor 6 aylık şuan ek gıdaya başladık Aptamil prosneo kullanıyor kilosu önden gidiyor hep biraz tombik
Raife03 Kadifemsii denedim iki saatte bir 60 yada 90 cc içiyor fazlasını içmiyor. Mama yı değiştirdim yaramıyor diye başka marka aldım ama sonuç pek değişmedi
Kadifemsii Raife03 doktorunuzla bi görüşün kilosu cidden az mı bilmiyorum ama bazı durumlarda ek gıdaya erken başlatabiliyorlar 4. Ayda başlayan çok bebiş var
Sevemr Raife03 oğlum bir hafta sonra, 6 aylık olacak. Günde üç defa mama verdiğime rağmen. 4 saatte bire denk geliyor nerdeyse. Yine de 90 CC bitiremiyor.
Raife03 Kadifemsii 3 aya girmekle birlikte mama reddi biberonla oynama gibi durumlar çıktı belki de o yüzden bilmiyorum
Kadifemsii Raife03 bu dönemler etrafı keşfettikleri için çok bebekte bu red oluyor . Benim için aşırı stresli bir süreçti bu beslenme olayı kızlarım büyüdü biri 4 biri 2 yaşında hala da hastalıkta falan yemeleri azaldığında bütün günüm mahvolur . Umarım siz uzunca yaşamazsınız bu süreci