3melekannesi_ oykumira_19 cizre şırnaktan çok çok daha güzel mesafe yarım saat zor olmayacaksa oraya yerleşin bence
Elanazz BirAnneBirBebekkkKk evet var benim çıktığım bina da benim ev tutuldu ama çıkacak olan arkadaşlarım var
Ynrlmrbrhm15 Bu arada telegram da şırnak memurlar yardımlaşma diye bir grup var orada hem ev hem eşya bilgisi var kızlar. Oraya aktif olarak bakın. Bende geçen yıl evi oradan bulmuştum. 😊
annesiaslanannesi İnstagramdan cizredeki merkezdeki artık nereye çıktıysa tayininiz oradaki emlakçıları takip edin tayin dönemi çok daha canlı olacaktır.
Yesimnisahasan 6158alp asker polis eşlerinin olduğu facebookta felan bi grup varmı.çakırsöğüt çıktı bizimde
6158alp Yesimnisahasan orasını bilmiyorum ama telegram var eşimden görmüştm ev fılan atıyolar memurlar grubu