oykumira_19 Kızlar tayinimiz çıktı malum ama şırnakta ev sıkıntısı oldugunu duyduk internetede ilan koymuyorlarmış zaten gidip bakabilme şansımızda yok bu ev konusunda yardımcı olabilcek varsa yardımlarınızı bekliyorumm😑😑
6158alp oykumira_19 ben şırnak merkezdeyım bnde evimden memnun deglm ev arıyoruz ama şuan yok olanlarda eşyalı öyle isterseniz yatdımcı olurum görünce atarım size
Ynrlmrbrhm15 oykumira_19 bende Şırnak merkezdeyim. Ciddi bir ev sorunu var. Biz geçen yıl geldik. Biz aylarca ev bulamadığımız için ben taa kasım ayında gelebilmiştim. Umarım sizin öyle olmaz. Eğer eşimden bir ev falan duyarsam bende yazarım buraya.
oykumira_19 6158alp yok canım eşyalı düşünmüyoruz ama yinede aklınızda olsun olur ya karşınıza cıkarsa felan mutlaka buraya yazın ben görürüm size zahmet🤗
Yesimnisahasan 6158alp asker polis eşlerinin olduğu facebookta felan bi grup varmı.çakırsöğüt çıktı bizimde
oykumira_19 Ynrlmrbrhm15 çok iyi olur valla çok dua ederim size şimdiden teşekkür ederim🙏 umarım bizimde öyle olmaz biran önce ev buluruz🤦♀️
6158alp oykumira_19 emlakcı numarası alın mutlaka burdaki emlakcılar toplu atıyor evleri ilk kim ararsa ona verıyor .
3melekannesi_ oykumira_19 cizre şırnaktan çok çok daha güzel mesafe yarım saat zor olmayacaksa oraya yerleşin bence
6158alp oykumira_19 bn blmıyorm da eşim gelsin sorarım . Telegram kullanmıyorm tam blmıyorum ama ordada gruplar varmış evini devredenler oluyormuş orayada bakabılırsnz
Mehtap08 oykumira_19 emlakçı arıyorsunuz o ayarlıyor ev sahipleri elden vermiyorlar çok nadir öylesi… ☺️ Geçen sene eşim benden önce gelip emlakçıyla anlaştı öyle tuttuk bizde
Elanazz BirAnneBirBebekkkKk evet var benim çıktığım bina da benim ev tutuldu ama çıkacak olan arkadaşlarım var
Azizbebek alyaaaaa1 bizim bı arkadaş vardı gidemedide ondan sordm canm ayvalikdada eşim var yakın oraya köy gibi inşallah gidersiniz