bediaa106_ Mukaddeshnn benim eşimde çalıştı cezaevinde ama biraz çalışma şartları zor sürekli mahkumlarla çok uğraşıyorlar nobet çok oluyor
Havva97 Mukaddeshnn oralarda çok yeni yok ev beş annemleri ararım tabi ama eşiniz için uzak olur baya
Mukaddeshnn bediaa106_ peki oralarda kiralık daire var mi bildiğiniz. Sahibinden baktığımızda sadece 4 tane görünüyor
Muberra08 Mukaddeshnn canım sen hozatta mısın hala eviniz kiraya verildi mi bizim tayinimi oraya çıktı da ev arıyoruz hiç yok
aven Mukaddeshnn bolvadinliyim ama (bolvadinde hic yaşamadım )ve malesef kendimi bildim bileli gelişemedi daha kotusu hep geriye gider yaşanır mı yasanir kucuk masrafsiz bir yer yeni temiz evler mevcut