13 yıl İzmir de yaşadıktan sonra Afyon’a yerleşmiş bir Afyonlu olarak ben çok memnunum. Özellikle çocuklu aileler için bence gayet makul bir şehir. İçiniz rahat bir şekilde gelin lütfen. Uydukent’de yani
merkezde yaşıyorum ve İzmir’in o yoğunluğu ve kargaşasından sonra ohhh be diyorum her gün. Kreş fiyatlarını bi sorayım bakalım.