Lojmandayız evimiz çok güzel kiramızda çok iyi doğal gaz içinde 1500 ama ortamı berbat dedikodu desen fazlasıyla aklınız varsa dışarda ev bulun ilçesindeyiz biz ama bence gözünüzü korkutmak gibi olmasın ben hiç sevmedim burayı çok şükürki tayinimiz çıktı😅 kışın AVM den başka aktivite yok yazında AVM + piknik bide termaller var çok iyi termaller var ama pahalı biraz Bolvadin termale yakınız biz orası pis fiyatlarıda uygun biz gitmedik ama giden arkadaşlarımız hiç memnun kalmadılar ve lojmandada oturursanız dışarıyla hiç bağınız kalmıyor buranın insanları biraz yobaz ilçe olarak Emirdağ hem güzel hem rahat bir yer orayı tavsiye ederim biz çobanlardayız çok tavsiye etmem burayı ama yinede siz bilirsiniz