FMTkoc aaa bana Balışeyh yazmışsınız diğer arkadaşlara bahsili, çok yakın zaten merkeze ordada ev bulabilirsiniz güzel yer emlakciya danışmanız daha iyi olur orda oturan arkadaşlarım var ama samimi değilim hayırlı olsun tekrardan eminim sorun yaşamazsınız gönlünüz ferah olsun 🤗