Birkizannesi123 FMTkoc merhabalar bende doğma büyüme Kırıkkaleliyim hayretler içinde okudum güzel şirin bir il hiç sıkıntı yasamazsiniz nereden geleceksiniz çok merak ettim kaletepede otuyorum gayet güzel biyer evet gezilecek yeri vs az ama sakin bir şehir
FMTkoc Birkizannesi123 merhaba tokatta n geleceğim ben müstakil ev olsun istiyorum ama umudum kalmadı gibi:)
Birkizannesi123 FMTkoc çok iyi bişey bulamazsınız müstakil bulacağınız yerde sizi memnun etmez ailem Bahçelievler’de oturuyor müstakil ama hep eski yapı imkanlarla içi dışı yapıldı
Birkizannesi123 FMTkoc ayyy uzak durun kirikkalenin teksasi hırsızlık vs çok oluyor biraz cingen dolu
evahll FMTkoc ilçeye çıksa da tayininiz merkezde oturun zaten çok yakın hepsi. Merkezde yeni mahallede müstakil evler çok fazla çarşıya yakın avmye yakın biz oralıyz ve mahallemixi çok seviyorum heryer yeşillik ve anayollara da yakın
melegim71 FMTkoc ben kiriikkaleliyim orda yasamiyorum kkirikkalelli olarak memlrkeetimi pek sevmem gelismemis bi sehir anneannemgil bahsilide uasiyor ora diger ilcelere gore daha güzel bence diger ilceler koyden farksiz malesef
evahll FMTkoc bence sakin klasik anadolu şehri mahallesi sokakta oynayan çocuklar var hala onların sesi kuş sesleri yetiyor benim huzur bulmama sık sık gtmeye çalışıyorum . Orda oturan insanlara yada bakkallara sorun ev için mutlaka boş evleri bilirler
Birkizannesi123 FMTkoc orada merkeze uzak a101 bile yok bakkallar var sadece villa tarzı 2 katlı evler var
melegim71 Sksjsjjsks yaa ciddenmi ben esatmuminliyim ama bahsili daha iyi yani cidden tek güzel yönü hersey organik bahcede yetisiyor
Lolabunny Liseyi yuvadaki anadolu lisesinde okudum sırf tek katlı olsun diye bence o mahallede oturmayın toki bile yaptılar oraya oturan yok memleketim de memleketim😁
Sksjsjjsks melegim71 bilmiyorum orayı da merkezi fln çok iyi bilirim bahşılıyı ailesi orda tokilerde oturuyolar canım