Biprensannesig Yanlış bilmiyorsam lojman için başvuruyor eşiniz. Puanına göre sıra bekliyor sonra çağırıyorlar kura çekiliyor hangi daireler boşsa kurada size çıkan hangi daireyse anahtarı veriliyor, isterseniz oturuyorsunuz istemezsenizde hakkınız bir sonraki sırada bekleyene devrediliyor