balli_cilek bize ebe de doktor da 9. Ayından sonra yemeklerdeki baharat ve tuz oranını azaltıp verebileceğimizi söyledi. Ben de yemek pişene kadar baharatı ve tuzu az atıp, ona bir tabak ayırıp kalanına biraz tuz ve baharat atarak bir taşım daha kaynatırdım o aylarda. Pilavı da normal bizimkinden veriyordum zaten baharat vs yok onda. Bizde salça organik. Annem ve kayınvalidem yapıyor. O yüzden o konuda hiç ayrı salça da kullanmadım zaten.