aysenrrr lojmanlarda doğalgaz yok diye biliyorum kömürle ısınıyorlar bunu göz önünde bulundurun derim. Doğalgaz ilçede var oraya geldiğini duymadım. Alay içinde yeni ve eski olarak lojmanlar var bir de toki tarafında ilçe dışında kalan lojman var . Eski olan çok eski yeni olanda idare eder toki tarafındaki ne durumda bilmiyorum çok uzak denildiğini biliyorum