aysenrrr
Rica ederim ne demek 🌸
Evet kışı uzun ve zorlu geçiyor ulaşım açısından, ama Agrı ve ilceleri eskiye oranla daha iyileştirilmiş durumda köy yolları kısın daha zorlu oluyor merkez ve ilcelere göre .. hatta ben ilk oraya gittigimde herkes birbirine hocam diye hitap ediyordu şaşırmıştım bunlar beni tanımıyor henüz öğretmen olduğumu nerden biliyorlar diye bir arkadaşım burda herkes herkese öyle hitap eder demişti sıcak insanları var korkmayın arkadaş edinirsiniz bir de sizin gittiğiniz ilçe de ağrıya bile sinema gelmemişken patnos da sinema gelmişti diyorlardı 😂eğlenceli bir şehir cidden özlüyorum 🙏lojman olursa da zaten güvenliği yüksek olur eşiniz yokken .. ama şöyle düşünün benim eşimde asker asker eşleri çoğunlukla yalnızdır yeni şehir sizi ürkütmesin nerede olursanız olun mevbur böyle olacak 😊ama büyük şehir olmadığı için çabuk adapte olur her yeri çözersiniz güzel dostluklar bile edinirsiniz ben kendimden biliyorum