emosss__ Hatayliyim eşim komando tayin istedi amamalesef çıkmadı aynı yerde kaldı Suriye de umarım güzel zamanlarınız geçer memleketimizde çok tatlı Bi şehir burası herkes insan canlısı güzel kalplere komşu olursunuz inşallah
oznurgez Sadaaa Ankara’daki kendi evimizde esya getirmeyi düşünmüyoruz eşim gidince eşyalı ev varsa bakacak ben aydında ailemin yanında olucam çocuklarla duruma göre hareket edicez bakalim
569767 Sadaaa 4yıldır yasıyprum benim eşimde uzman güzel ufak bi ilçe ben sevıyprum sizde seversınız inşAllah.yaz sıcagı var işte biraz onhda klima ile halledıoz
Sadaaa 569767 Adanalı olduğum icin aliskinim sıcağa 😃 siz hangi mahallede oturuyorsunuz ew bakıyoruz bizde
569767 Sadaaa kışllalar mahaleesindeyiz evimin buludugu yeri çok seviyorum manav market fırın hepsı elımın altında tvsiye ederim bu tarafı.gelirseniz arkadas olalım🥰bebişiniz varmı
Sadaaa 569767 iyi olur tanışırız ew warmi kiralık oralarda bildiginiz ☺️ ewt 2 tane war biri 2bucuk yaşında biri 7 aylık 🥰 sizin warmi 🥰