Aselyasar_ merkezi daha çok beğendim ben ya. Bi sürü park var gelişmiş cafeler bi nehir gibi bi şey geçiyor daha gelişmiş. Biz doğubeyazıtta pikniğe gitmek istesek ağaç bulamıyoruz düşün dağ taş kurak çöl. Ancak bahcesini yeşillendiren piknik alanı gibi yapan ufak mekanlar var ücretli oraya gidebiliyoruz. Ama merkez öyle değil büyük parkları çardakları piknik alanları var. Doğubeyqzıtta park bile yok adamakıllı kırıl dökük eski ben sevemedim ağrıyı. Zor geçiyor o yuzden inş siz alışırsınız