Gul35 sarıkamış güzel, bir yer ama ben büyük şehirden geldiğim için pek alışamadım kücük bebeğim var kışın çok zorlandım tek güzel yanı kayak pisti var sessiz sakin hırsızı yok arsızı yok kötü yanları soğuk sosyalleşecek bir yer yok temmuz da yaz geliyor eski yapılar kışın ısınmıyor markette aktüel gezmekten başka eğlencen yok araban varsa kars’a gidebilir erzurum a gidebilir çoğu yakın yeri gezebilirsin ama yoksa hastanesi kötü buranın Kars a hastaneye gitmek ın, sürünüyorsun resmen