marsiyen evlathersey1305 Dinamikleriniz ne bilmiyorum ki biz olsak yapamayız ki yapamadık 48 -50 bin bandında alıyor eşim ve kira yok hiç yapamadık 3 aydır.
NmalkoC evlathersey1305 şuan bizim aylık 60 bin esnaf kefalet ödememiz var mesela 8 aydır 3 ayda bir biz heray ödüyoruz toplam elinize 40 bin civarı kalıyor çoğu ay bitane tam altın yapıyorum ben işimizden dolayı mesela araç 5 yılda bir değişmesi gerektiği için 1 yıl odememiz oluyor genelde ondada illaki yapıp koyuyorum kenara
mrsfly gencmom_ kadın iyi bi para dememiş zaten ne münasebet yani insanların gelirini sınıflandırmak size mi kaldı?
gencmom_ mrsfly birikim için iyi bir para değil dedimm keşke o aklınızı saldırmak yerine ne demek istediğimi anlasaydınız. 47.000 hemen gidicek para artırabilirsen gram al demek istemişim ama sizin gibiler hemen başka tarafa çekme peşindesiniz :)
Birdunyabircennetannesi Yani atabilirseniz her ay gramda olsa atmaya çalışın Atamıyorsanız da sorun etmeyin şu zamanda maalesef çok zor yaşam
sevdealyaa evlathersey1305 Benim eşimde yaklaşık o kadar alıyor evimiz kira ve her ay cumhuriyet altını alırız ya da en kötü yarım altın kesin koyarız kenara
Mazikeen evlathersey1305 benimde borcum var birikim de yapıyorum kiradayım ev ekonomisini iyi yönetmek önemli bence