evlathersey1305 yaparsınız o zaman. Para mı falan yazmışlar. İnsan bu kadar kazanıyorsa ne yapsın. 47 bin de sokakta bulunmuyor, emek veriyor insan bu kadar kazanmak için. Eşim de ben de çalışıyorum. Eşimin maaşını ful harcarız, ek olarak ben koyarım üstüne az bir miktar, benim maaşı borsaya yatırırım yada dolar alırım. Biz de aynı şekilde dışarda yemek yeme alışkanlığımız yok, pandemiden sonra komple kayboldu, kızım seçici beslendiği için de genelde evde yiyoruz. Zaten hafta sonuna kadar partimiz çıkıyor. 2 haftada bir dışarı çıkarsak çıkarız. Hiç bir şeyden kısmadan da birikim yapabiliyoruz. Kreş, kredi, aylık araba yakıtı, iş yerinde öğlen yemeği gibi standart masraflarımız var.