papatyam2019 NoOne haklısın oda var kimseye acimamislar bu sene belli ki 🥲 arada istediği yerlere gidenler var sanırım şanslı kesim
esralmilos papatyam2019 özel harekat mi eşiniz direk yaziyor olması gerekiyor biz gecen sene geldik ankaraya özel harekat başkanlığı golbasında eşim ben mamak da oturuyorum.