Ballloglum Pöh tayinler nereye çıktı ? Özellikle doğudan batı için soruyorum. Kaçıncı tercihiniz geldi ? Bu sene açılan yerler kötüydü yani çok tercih Hakkı vermemişlerdi. Biz de seneye tayinciyiz
papatyam2019 Ballloglum doğudan batıya çoğunluk ilk tercihten birine vermişler ama bizim gibi şansınız yoksa hayatta son tercihe ya da işte bizim gibi başka şubede olanlara 6. tercihe gidersiniz
Oznury Ballloglum bizim 2. tercihimiz İstanbul geldi malesef ☹️ ilkte Sakarya varya tüm hayallerimi onun üzerine kurmuştum resmen yıkıldım
Ballloglum papatyam2019 siz nerden nereye gidiyorsunuz kaçıncı terciniz geldi ? İlk tercihleriniz neydi ki gelmedi
NoOne papatyam2019 en azından tercihlerinizden biri tutmuş bize tercih dışı gelmişti 😂😂😂😂 bahtsızlıkta bizi geçemezsin 😂
papatyam2019 NoOne haklısın oda var kimseye acimamislar bu sene belli ki 🥲 arada istediği yerlere gidenler var sanırım şanslı kesim
Ballloglum NoOne Güneydopudayız diyelim 🙂 tanıdık çıkmasın 😂 biz Samsun ya da Bursa istiyoruz ama seneye açılır mı gelir mi bilmiyorum.
esralmilos Ballloglum geçen sene herkesi samsuna verdiler eşimin şubesinden samsunlu olan bile samsuna gittiler. Bizimde ikinci tercihimiz geldi ankara kendi memleketim ailem burada. birincide izmir vardi. Oraya vermediler. Fakat bu sene isteyen herkesi vermisler esimin izmire
Ballloglum Oznury hayırlısı olsun ben de seneye Bursa ve Samsun düşünüyorum Bursa ile Samsun’u aynı gruba mı koyuyorlar tercih listesinde