Yagmursonrasitoprakkokusu Mina_eylul1 benim eşim havacı, o yüzden sizin lojmanlar hakkında çok bilgim yok maalesef
Mina_eylul1 Yagmursonrasitoprakkokusu anladım canım ben infaz koruma memuruyum da cezaevine yakın olan hangi mahalleler var biliyor musunuz
Yagmursonrasitoprakkokusu atesarp evlerden yana sıkıntı yaşamazsınız, genel olarak evler çok geniş ferah oluyor. Batıya nazaran da fiyatlar daha makul. En azından büyük evde oturacaksiniz. Biz batıda en çok ev konusunda zorlandık
atesarp Yagmursonrasitoprakkokusu biz istanbuldayiz malesef öyle sorma 5.kat asansor yok eski bina bebegimi alipta bebek arabasiyla asagiya indiremiyorum cok zor oluyor ona ragmen kiralar uçuk
Yagmursonrasitoprakkokusu atesarp biz Kaş’a tayin olduk ve burda doğalgaz yok , sobalı evlere tonlarca para veriyoruz maalesef. İnsanlar batıya çok özeniyor ama biz Mardin’i çok özlüyoruz çok daha rahattık orda
atesarp Yagmursonrasitoprakkokusu benim ailem burda buraya dogdum buyudum ben ama cekilmiyor artik istanbul umarim bizde sizin gibi cok memnun kaliriz istedigimiz bir şehirdi bakalim hayirlisi hakkimizda artik sadece ailemi cok özlicem
Yagmursonrasitoprakkokusu atesarp ulasiminiz rahat olur , gider gelirsiniz fırsat buldukça. İnşallah size de çok iyi gelir Mardin 🌸
mero_81 Mina_eylul1 merkezdeyseniz yardımcı olurum geçen sene geldik bizde mardine tayine geçen yıl eşyalı daire tutmuştuk bu yıl bitti sözleşmemiz bu ay ev bulduk taşınacağız evler hakkında bu dönemde çok bilgim oldu taşınma sayesinde isterseniz bilgi veririm tanışalım☺️