Hazalbebis moralın bozulsun ıstemem ama ıstanbulda kımse polıslık yapmak ıstemıyor benım esım batmandan ıstanbula tercıh dısı geldı burda tek sorun calısma saatlerı ve kıralar . İş yonunden kolaylık zorlık bakımj ıse calıstıgı bırımlr alakalı cnm .. Allah yardımcınız olsun ınsallah neysekı bız istanbuldan gıdıyoruz gelenlere de bol sanslar diliyorum 🌸