Hazalbebis Kızlar bizim geçen sene tercih dışı İstanbul çıktı. Bir yıl durdurma verdik. Doğudayız şuan. Ama bu sene mecbur İstanbul a gideceğiz. Merak ettiğim bu yıl tercih dışı İstanbul gelen var mı. Kendiniz ya da tanıdığınız
kanalize Hazalbebis benim yok ama üste çıksın bizde durdurmaya çalışacağız bir sene bakalım Urfa çıktı bizede
Eslemgunarli51 Hazalbebis biz 5 yıl önce tercih dışı İstanbul’a geldik polis açından çalışma sistemi bilmiyorum ama zor bir şehir maddi olarak
Hazalbebis Eslemgunarli51 kaç yıl daha oradasınız. Hem maddi hem de çalışma şartları şartları olarak bizi korkuyor. Doğu çok rahat çalışma açısından
Mlk026 Hazalbebis bende duydum 1 kişi polis misiniz artık istanbul tercih dışı değil mecbur tercih ediliyor. Ben istanbulda çalışıyorum maddi konuları hiç söylemiyorum bile ama özellikle alışkın olmayana çok zor istanbul görevi yoğunluğu personeli göçmeni
Hazalbebis Mlk026 ben öğretmenim eşim polis. Evet bizi de düşündüren o konular. Bakalım artık hayırlısı olsun
Neva77 Hazalbebis bu sene istanbul u tek bir torbaya koyup herkese yazdırdılar tercih dışı durumu İstanbul için yok yani artık
Ttsngl @Hazalbebis Tercih dışı değil ama son tercih olarak İstanbul geldi hiç beklemiyorduk çok üzgünüz öğretmenim bebeğim çok küçük ne yapacağız nasıl olacak hiç bilmiyorum
Hazalbebis Ttsngl aynı şeyleri bizde geçen sene yaşadık çok üzülmüştük. Bir sene durdurma verdik bir sene daha vereceğiz bakalım kabul olur mu. Sizde öyle yapabilirsiniz
Ttsngl Hazalbebis olduğumuz şehirdeki ev eşyalarımızı hepsini sattık tayin olur diye yani ilk 6 tercihe tamamdık ama İstanbul bütün işlerimizi bozdu. Durdurma versek bile şu an evimiz eşyalarımız yok tekrardan düzen kurmak çok zor olacak ben işe başlamak zorundayım
Emfa13 Hazalbebis hocam durdurma için mazeret olması gerekiyor mu biz de İstanbul’a bir yıl geç gitmek isteriz ne yapmamız gerekiyor
Hazalbebis Emfa13 biz çocuk küçük olduğu için mazeret dilekçesi verdik. Bu yıl 2. Sini vereceğiz. İnş kabul olur
nbanba Biz de İstanbul’dayiz eşim polis. Trafiği ekonomisi kalabalığı herşeyi ayrı dert kiralar desen o biçim… Ama güzel gezmelik şehir :)