saribakir ben kucağımda tuttum, emzirme pozisyonunda. Her yerin makinası farklıdır belki o yüzden istemişlerdir. Biz Çapa da yaptırmıştık. Ama ben normal işitme testinde bize de uyur vaziyette masada olacak diye tutturmuşlardı ki o çok daha basit. Allah kolaylık versin.