yorgunmomy bizim yopun bakımda kaldığı için istenmişti. Öncesinde yapılan duyma testinden geçmesine rağmen 6. Ayda yaptıracaksınız dediler. Test sırasında bebeğin derin uykuda olması lazım o yüzden randevu saatine göre uyanıklık süresini sizin ayarlamanız gerekir. Misal bizim 2 deydi muayene geceden uyutmamamın imkanı yoktu zaten araca binince motor sesinden uyuyan bir çocuk. O yüzden çok erken gittim hastaneye orada uyanık tuttum. Sonra uyutmamı istediler uyuyunca aletleri takıyorlar. Makina değişik frekans aralığında ses yolluyor ve beynin sinyallerinden duyup duymadıpını ölçüyor. O sırada pış pış vs yapma demişlerdi bana. Benimki uyanmaya başlayınce memeye dayamıştım ben uyumaya devam etti. Bizim 2 kulak 15 dk sürmedi ama uzun sürenler de oluyormış. Umarım çabuk geçersiniz siz de. Bir de öncesinde kulağına su kaçırmamaya çalışın. Hatta kir pis olmasın testte diye öncesinde kbb kontrol etmişti bizimkini.