kahvepres Aysess38 malesef sıfırlanmadı bir gözüm zaten aynı göz tembeliğinden dolayı her zaman bulanık olcakmş diğer gözle idare ediyorum
Aysess38 kahvepres anlıyorum 😕 onunla geçmiş olsun inş ilerlemez de bi daha .. sağolun geri dönüş yaptığınız için
Karnakeda 2 ay önce oldum emziriyordum da bir sıkıntı olmadı dünya göz hastanesinde oldum sıfırlandı göz numaralarim
Aysess38 Karnakeda bende emziriyorum diye erteledim ya .. hormonlardan dolayı sıfırlamazsa diye korktum.. ne iyi olmuş size güle güle bakın inşallah 😊
kahvepres Aysess38 ne demek cnm emzirmyi bıraknca olursunuz cünki dediğin gibi hormonlardan tekrar yükseliyormuş inşallah sizinde başarlı bir şekilde olur 🥰