Balbeby Kızlar arada nadiren eşimden bir iki tane alıyorum ve dumanı tam yutmadan cikariyorum geri bu şimdi sigara içmiş mi oluyorum dumanı yutmadan ağzıma tutup çıkarıyorum böyle devam edersem bağımlı mi olurum🚬🤍
Elfgrn Balbeby Evet bağımlı olursun içmesen dahi yani içine çekmesen dahi onu dudaktan çekip bırakma bilene bağımlılık yapıyor.
Simsimy Balbeby Çok afedersiniz ama bana göre sigarayı p.. ediyorsunuz 😂 Bağımlı olmak istemiyorsanız hiç içmeyin içmek istiyorsanız düzgün için yazık günah çok pahalılar artık 😅
Kadifemsii Balbeby dudak tiryakisi mi ne deniliyordu bu duruma . Ama böyle devam ederseniz normal içici de olursunuz . Zaten içmiyorsunuz arada bir almayında bence.
Balbeby Simsimy yani ivemiyorum doğru düzgün b..k etmek bende istemem param Kadifemsii teşekkür ederim delirmeceler teşekkürler Birdunyabircennetannesi sanırım öyle olacağım
nehirsude0 Simsimy o sırada dibine kadar içip dibine kadar içine çekip sırf yetim hakkı olmasın diye kocamın firlatacagi yarimlarida içen ben ütune havadaki dumar araya gitmesin diyede içine çeken ben guruptan ayrılıyorum🤣
Simsimy Kocamdaaakocammm İçim acıyor verdiğim paraya ama biliyorum ki 500 ₺ olsa yine veririm o parayı, alır içerim.. Dibine kadar içerek verdiğim paranın hakkını veriyorum 😂
Simsimy Kocamdaaakocammm Hem eşine hem kendine paket alan ben 😂 Günlük yüz küsür iki paket sigaraya gidiyor
Kocamdaaakocammm Simsimy Zenginsin aşkım 😂😂 çok fazla içiyorum o yüzden paket almıyorum geçen 1 paketi 1 haftaya bitirdim
Simsimy Kocamdaaakocammm Günlük bir paket net benim.. Sinirim, moralim bozuksa sayı 1,5 2’ye gidiyor. Çok içiyorum maalesef
delirmeceler Balbeby evet sigara içmiş oluyorsunuz illa içinize çekmenize gerek yok aktif ve pasif içicilik diye bişi var