sema_068 ugrakyagiz benim oğlum da öyleydi beni emerken. Kilo kaynı oluyordu hatta. Mamaya geçince düzeldi. Gaz ve kabızlık yapıyor bide alerji maması dahi. Probiyotik kullandıkça düzenledi günde 1 kere yapıyor artık
hunilimomy sema_068 alerjimiz gecri aslinda sadece yer fıstığı, kedi, arı, polen var bu mevsim geçişi cok etkiliyor suan kendi sitesine bakayim bende