hunilimomy Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var. Alerjik bebeklerinize kullandığınız probiyotikler neler? Nutravitas markasının Klaire Labs Ther Biotic For Inf probiyotiğini kullanan var mı yada duyan
ugrakyagiz hunilimomy enterofast Kiss kullaniyoruz 1 haftadır biraz iştahı açıldı sanki bağışıklığı düşüktü
hunilimomy sema_068 memnun musunuz? Kabızlık, ishal gibi bi durum yasadiniz mi? Kronik Kabızlık var oglum da etkisi olur mu diye denemek istiyorum
sema_068 hunilimomy bizim de kabızlık vardı o düzenledi. Ama kısa aralıklarla yüne antibiyotik aldık. 4 kere kullanmak zorunda kaldık. Şimdi yine var. Birde sizde de alerji vardı sanırım. Diyet açtıysanız ondan da olabilir. Mesela biz de arada deneme yapıyoruz. Taş gibi oluyor kakası bırakıyoruz. Duphalac falan da fayda etmiyor alerji kabızlığına
hunilimomy ugrakyagiz iştahsızlık problemi yok yakin zamanda antibiyotik kullandik suan yine kullanma durumumuz var biraz bağışıklık ve kabızlık icin bunu çok önerdiler
ugrakyagiz hunilimomy bizimkide salgına kapıldık acil doktoru verdi bağışıklık güçlendirici onun için sandim
hunilimomy sema_068 evet evet duphalac , lavman, fitil , sokol herseyi denedik. Nerden temin ediyorsunuz bana sadece kendi sitesinden satılıyor dediler ama baska bi yer var mi alabileceğimiz
sema_068 hunilimomy özellikle süt ürünlerine biraz ara verseniz bağırsakları topsrlanana kadar aslında daha iyi olur. Yoksa makatta çatlak falan oluyor kötü oluyorlar iyice. Ben kendi sitesinden alıyorum ama anlaşmalı eczaneler var. İsterseniz onlardan de isteyebilirsiniz
Ardenaden hunilimomy alerjik bebekler icn en iyisi hmde.nerden temin ediceksnz bizde ek gidayabgecicez bnde alayim
hunilimomy sema_068 alerjimiz gecri aslinda sadece yer fıstığı, kedi, arı, polen var bu mevsim geçişi cok etkiliyor suan kendi sitesine bakayim bende
sema_068 ugrakyagiz benim oğlum da öyleydi beni emerken. Kilo kaynı oluyordu hatta. Mamaya geçince düzeldi. Gaz ve kabızlık yapıyor bide alerji maması dahi. Probiyotik kullandıkça düzenledi günde 1 kere yapıyor artık