annebebek5200 canım benim oğlumda 4 ywlık kaç cm çıktıki kafası ya benim pğluöunda biraz büyük gelmişti 44 cm doktora götürdüm doktor kilosuna boyuna göre normal dedi birde doğduğu cm göredede güzel büyümüş dedi. Ama bıngıldak gerginliği hakkında bilgim yok . Komşumuzun torunundada mikrosefali varmış . Ameliyat oldu normale dönmüş ben görmedim ama komuşumuzun anlattığına göre gözleri felan çıkıntılıymış kafası baya büyükmüş. Beyninde sıvı birikmiş . İsterseniz bi kaç doktora daha götürün.