Bebeğim 4 ay 19 günlük , çocuk doktoru baş çevresinin geniş olduğunu söyledi ve ailede kafası büyük olan varsa genetik de olabilir ama siz yine de beyin cerrahisine götürün riske atmayalım dedi bugün götürdük beyin cerrahisi kontrol etti bıngıldağının gergin olduğunu söyledi ve ultrason istedi ultrasona girdik ve sonuç için tekrar beyin cerrahisine gittik emar istemişler emar çekilmesi lazım dedi ve bize olası durumlardan bahsetti bu annesinde olduğu için genetik bir durum da olabilir ama 2. Bir durum olarak beyinde sıvı birikmesi veya kafasının arkasında tümör olabilir dedi ve o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki ağlamamak için kendimi zor tuttum ve ordan çıkmamla birlikte oğluma sarılıp ağlamam bir oldu ağlaya ağlaya eve geldim ve hala kendi kendimi yiyorum sürekli İnternetten araştırıyorum oğlumda olan belirtiler beyin de su birikmesi belirtisi olarak gorunuyor ve tedavisinin ameliyat olduğunu gösteriyor nolur oğluma dua edin inşallah kötü biseyi yoktur kafayı yemek üzereyim yada başına böyle bisey gelen var mı Bi yardımcı olun Bi akıl verin lütfen..🥺😥😭